Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

13. feb. 2012

Skriveblod

Gjennom årene har boksen på skuldrene mine tenkt mye. Det har gått utover fingrene som vittig skriver ned tankene som ikke henger sammen. Med litt trening får jeg dem sammen og nå skal du se jeg skriver tekster. Det er ikke veldig utenom det vanlige, men jeg er som oftest fornøyd. Dermed lagde jeg meg en egen blogg for skrivingen min. Håper dere vil stikke innom en tur og lese litt. Jeg prøver å oppdatere med noen gode mellomrom, men man kan ikke tvinge på fantasien.

1 kommentar:

  1. Bra boksen har mye å tenke på LOL.

    Alt du skriver følges med STOR interesse!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)