Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

30. okt. 2011

Fyr løs!

Heisann og hoppsann!
I går var det den store fyrverkerikvelden. Vi hadde invitert med masse mennesker som kom og det ble kos med litt pizza, godteri, vin og brus til de litt mindre.

Det er lenge siden jeg har vært med i en så stor gruppe av mennesker, så jeg fikk rent julestemningen! Glade folk, masse prat, musikk, mørkt både inne og ute med litt stearinlys her og der, godterier og overoppspilte barn.

Jeg tok noen bilder, forhåpentligvis noen gode også:




Gatene var fylt av mennesker!

'Fossefallet' som ser litt bedre ut fra andre siden av broen..



En liten vri på teknikken jeg prøvde ut.
Ellers er det snart Halloween, så da får dere kose dere skrekkelig mye! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)