Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

2. nov. 2011

Luncheon with ma mere! :)

Det ble en fin dag, gitt!
Solen stråler, vinden er borte og svetten render. Ikke like koselig for oss som er klar for litt minusgrader når November er på kalenderen, men jeg får bare leve med det.

Benedicte har funnet seg en liten kunstskole som hun gjemmer seg i fra tid til annen, så da magen nærmet seg lunch-klar kom mamma og spurte om jeg ville være med på en liten lunch ute.
Da ble det oss to på en liten spasertur langs med gatene på en varm November dag i Busan. Vi satte oss på Starbucks, spiste, drakk og koste oss. Litt skole-lesing ble det på oss begge to, så ingen kan påstå at det var helt unyttig!

Jeg har klippet håret! Igjen.
Det er jo så billig her, så hvorfor ikke?






Ha en fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)