Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

26. nov. 2011

For the good old days

I går kveld mens jeg 'studerte' så fint på Facebook, poppet det opp en liten oppdatering fra Nytt på Nytt. Det er så lenge siden jeg har sett det showet at jeg hadde helt glemt hvor gøy jeg hadde det mens vi pleide å se på det i stuen til Oldemor.. Heldigvis er det snart jul og da kommer vi over, så da blir det camping i stuen hennes igjen med litt god latter av gutta og jentene på Nytt på Nytt ;)

Et lite klipp fra gårsdagens show:


De har det forsatt! Gleder meg til å se dere igjen, alle sammen :)
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)