Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

27. nov. 2011

Endelig ferdig!

Jeg kan ikke tro at jeg faktisk har klart det. Etter en intens helg har jeg klart å bli ferdig med to essay som skal sendes til universiteter for at de lettere skal bli kjent med meg. Det er ganske nervepirrende hvordan to essay skal representere meg som individ, historie, bakgrunn, tanker og meninger. Det er så mye som skal frem og så få ord. Maksimum er på 500 ord, som er rundt en side med tekst. For noen kan det kanskje virke som en del, men når jeg skal beskrive en hendelse i livet mitt som har definert meg som person er det så mye jeg kan ta med. Den skriveren som jeg har inni meg trenger seg frem og det var et par ganger hvor jeg glemte meg og halvparten av essayet ble i novelle-stil. Det skal være reflekterende og vise modenhet, og hvordan skal jeg få gjort det i en tekst?

Jeg fikk masse hjelp av både mamma og Axel, så nå, klokka 10 søndag kveld, er jeg ganske fornøyd med sluttproduktet.

Nå sitter det en Helena med litt surrende hodepine og en voksende smerte i pc-skrive muskelen.. Hun gleder seg ekstremt til å sitte ett par timer til med å jobbe med en lab rapport.

Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)