Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

20. nov. 2011

Arrival of the night

Arrival of the night by He Bos
Arrival of the night, a photo by He Bos on Flickr.

Via Flickr:
I like living in the city. All the lights, all the contrasts, the moment when the darkness is settling over the city and wakening the other life, the nightlife.

Dette er bildet jeg liker mest fra min siste tur. Var ute i dag og forsket på nye steder i Busan. Liker byen vi lever i ganske godt. Det er så mye å se og oppleve. Så mye nytt og interessant. Så er det bare for oss å se det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)