Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

5. nov. 2011

Snart ferdig!

Heisann!
Nå er det ikke lenge til både ferien og IELTS testen er ferdig. Vi begynner igjen på mandag, så kan ikke si jeg gleder meg stort, men kan ikke gjøre noe med det...

Jeg er ferdig med IELTS lesing, lytting og skriving, så nå er det kun snakking igjen, så er jeg en godkjent englesk-snakkende student! :) Håper jeg får over det universitetene vil ha, men helt ærlig tror jeg det skal en del for at jeg ikke skal klare det.

Jeg skal tilbake på skolen snart, men var en tur hjemom siden jeg hadde en 4 timers pause. Taxi-sjåføren var ganske grei, prøvde seg på litt engelsk, var i stor stas over at jeg var fra Norge og prøvde å fortelle meg hvor vakker Busan er i det vi kjørte over broen. Det som irriterte meg mest var at han klarte å ta feil avkjørsel, så det ble en omvei på minst et kvarter og 5000 Won (25NOK). Det høres kanskje lite ut, men hadde han kjørt riktig så hadde jeg kun trengt å betal bare det. Men Axel kom meg til unnsetning, kranglet med ham en liten stund, ga ham kun 5000, så gikk vi.

Så ble det påfyll med litt Starbucks kaffe og en matbit.
Nå er jeg hjemme og er snart på vei ut døren igjen.
Wish me luck! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)