Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

26. nov. 2011

Helg med litt jul

Hei, stort og smått!

Det ble nå helg denne uken også, gitt. I dag er litt annerledes, for det er første helg i advent! Nå er det snart jul, skal du se. Jeg gleder meg som en liten unge og teller ned med stor iver. Det skal være en liten gudstjeneste i dag som jeg ikke kan være med på, men mamma, Axel og Benedicte skal over å kose seg. Skal prøve å få hengt på et kamera på Benedicte, men ikke sikkert hun tar noen bilder forde... Vi får håpe på det beste!

For min del består helgen av intens jobbing av universitets søknader, essay skriving og lekse-gjøring. Jeg føler meg allerede klar til å stupe tilbake i sengen og klokken er bare ti.. Men jeg skal klare å få opp energien og få gjort unna dette tullet! Det skal bli universitet på meg også, skal du se :)

Legger med noe som kanskje kan få en god start på dagen deres:

- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)