Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

20. nov. 2011

Lysten på å høre en hemmelighet?

Hei, alle sammen!

Jeg har noe som jeg har hatt lyst til å fortelle, men ikke har gjort av forskjellige grunner. Nå har jeg rett og slett bestemt meg for å dele litt mer av livet mitt med dere; Flickr.

Flickr er et nettsted hvor du kan dele bilder og videoer som du har tatt, dele med andre, få kommentarer og kommentere andres bilder. Jeg har prøvd meg på litt andre forskjellige steder, men dette er stedet jeg liker best.
Så, hvorfor kommer jeg med alt dette blabberet? Enkelt, jeg vil dele bildene med dere. De er i den rekkefølgen som jeg laster dem opp, så det er ikke nødvendigvis kronologisk etter tid, men i de siste bildene er det, mer eller mindre. Her har jeg bilder fra Korea og andre steder, redigert dem og presentert de som jeg syns er de beste jeg har tatt.

Jeg er ganske stolt av hva jeg legger ut, så siden dere som kommer her er mest familie og venner hadde jeg lyst til å dele dette med dere. Håper det kan være en liten erstatning for de gangene det skjer noe, men jeg ikke skriver om det her ;)

Så, besøk meg >her< og ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)