Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

15. sep. 2011

Blackout

Hei igjen!

Mens jeg var på treningen kom det et lite minutt med blackout. Heldigvis var det fortsatt sol, så vi så helt fint. Når jeg nå ser ut av vinduet legger jeg merke til at nabobygget er helt svart. Bare ett lys i et par rom, ellers er det helt bekmørkt. Der hvor heisen skal fortelle hvilken etasje den er i var helt sort og taklysene (og utelysene for fly) er av. Bygget mitt er i fin stand, jeg tenker bare på de andre vennene mine som sitter inne i mørket.. Fin unnskyldning for ikke å ha gjort leksene! Kunne ikke se noen ting ;)

2 kommentarer:

  1. ..og fin unnskyldning til å stoppe treningen, kanskje ;)

    Ut og løp - Garden trenger spreke unge frøkner!

    LOL

    SvarSlett
  2. Haha, joda, kunne ha vært det, men var nå ferdig og skulle tørke håret og da er det litt greit med noe strøm til føneren... :/

    Løper og løper! Allerede vært på trenignstudioet i dag ;)

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)