Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

15. sep. 2011

Pakker her og der!

Hei, engler!

Jeg er helt i hundre nå. Endelig fikk jeg posten som jeg har lengtet sånn etter fra Forsvaret! Nå kan jeg begynne påmeldingen til Hans Majestets Kongens Garde! I tillegg fikk jeg endelig boken du sendte meg, pappa, tusen takk :) Så kom også Axel med Newsweek om masse artikler om universiteter, finne den riktige, og ikke minst pengebruk... For når jeg er alene kan jeg ikke lenger spørre pent om å få penger til is, bare fordi jeg vil ha. Downside med å flytte ut :(



Fra topp venstre: Brev fra Forsvaret, boken fra pappa, artikkel fra Axel, og brus!


Sist men ikke minst hadde vi Take Out igjen, så da følger det med brus! Mountain Dew har blitt min nye favoritt. Det var siste nytt herfra!

Jo, så tok vi et lite klassebilde i dag med lærerens iPad. Her er seniorene!

Kan også fortelle kort om at mamma klarte ordentlig å forstue ankelen sin i går kveld da hun var ute og løp. Legen sier at det skal gå bra, men det blir noen uker med krykker og gips..

2 kommentarer:

  1. Valgets kvaler - studier eller moro, nei-forsvaret mener jeg....

    Ja - nå har du noe å tenke på. Det store spranget er ikke mange månedene foran deg og med stort ansvar, utfordringer og mange gleder.

    Uansett, det blir så fint å treffes igjen til jul!!!! Gleder meg veldig, vet du

    PS Synd med Berits ankel.

    SvarSlett
  2. Jaha, kan ikke vente! Er så mye godt i vente :D

    Gleder meg hinsides til vi kommer! Blir godt å få klemt dere igjen. Og masse pepperkakebaking (med pepper..) håper jeg det blir!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)