Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

5. juni 2012

Sløve dager

Det har ikke vært mye å melde til dere, for jeg har i bunn og grunn prøvd å kose meg så mye som mulig. Siden jeg også er en generelt lat person vil dette si i lite interessante ting for dere.

I går var jeg på kino med to venninner og fikk sett Snow White and the Huntsman. Er ikke helt sikker på hvordan det blir oversatt til norsk, så det for bli på engelsk. Den var en grei film. Jeg er ingen stor fan av Kristin Stewart etter første gang jeg så henne Twilight, men hun gjorde det i hvert fall bedre her. Chris Hemsworth er fantastisk! Her må jeg innrømme at det hovedsakelig er på grunn av hans utseende og australske aksent..

Selvfølgelig la jeg merke til musikken, men jeg var ikke mye imponert. Det var gjort at James Howard Newton, som pleier å være ganske flink, men denne gangen var det ikke like bra. De triste scenene hadde den beste musikken, men de dramatiske ble litt for voldsomt. Kanskje det var meningen, siden det skal være et eventyr og er en så klisjé historie. Likevel synes jeg det kunne bli gjort til et mindre pompøst og mer ærefull stemning.

Etter kinoen ville de andre se på sminke, så jeg diltet etter. Jeg har ikke mye å kommentere om den turen. Den var grei, kjapp og morsom.

Mens vi gikk gjennom hyllene av øyenskygger begynte magen min å rumle. Her må jeg informere om at klokken nærmet seg 10 på kvelden. Bra sted å bli sulten på, gitt. Heldigvis er dette Korea! Butikker stenger sent og det er alltid mat å få til alle slags priser.
Etter litt streifing opp og ned gatene bestemte vi oss for bakevarer. Smørbrød og is te ble dagens kvelds. Vi ble sittende å snakke og kose oss i en times tid før vi måtte komme oss hjem igjen.

Da jeg omsider klatret ut av taxien og kom meg innenfor husets fire vegger hadde alle lagt seg, men jeg var langt fra sliten. Tidligere på ettermiddagen hadde jeg spilt på Playstation'en min, og jeg hadde glemt å skru den av. Dermed plasserte jeg meg fint med dyne i sove sofaen og spilte til rundt 2 på natten. En grei avslutning, syns du ikke?

I dag har vært mye kjedeligere.
Pakket litt, så nå er det nesten ingenting som trengs å tas oppi en boks. Én til og så er alt ferdig. Det blir 7 bokser totalt. Hurra ;)
Ellers har jeg sløvet igjen og spilt Dragon Age igjen. Totalt har jeg nå spilt i 20 timer, og jeg startet i går formiddag. 
Jeg er hinsides lei det spillet, men det er det eneste jeg har som jeg ikke får migrene av.. Ønsker meg sårt nye, men jeg har ikke bursdag før om en måneds tid, så jeg må likevel smøre meg med tålmodighet.

Ha en fortsatt fin uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)