Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

5. mai 2011

ACT, her kommer jeg!

Har nok ikke nevnt dette tidligere, men jeg har meldt meg på å ta ACT (Standardized Test) i juni, så nå har jeg meld meg på. Skal betale i morgen, så da er nesten alt i boks!

Men fy så dyrt alt skal være!
Om jeg skal ta den en gang til eller tar SAT en senere gang, i tillegg til å ta en TOEFL eller IELTS test så tar de jo hele kontoen med sparepenger og alt! Hvem skulle trodd at det var så dyrt?!

ACT er den som er mest utfordrene i matte og naturfag, så det skal bli spennende å se hvordan det går. Og ja, jeg skal forberede meg og øve masse. Ikke noe man bare møter opp og tar. Tenkte å ta den mest utfordrende først, så har jeg noe å relatere til om jeg velger å ta SAT senere. Litt greit å vite hvor treet skal stå, ikke sant? ;)

Det var siste oppdatering herifra! Ønsk meg lykke til, stress og eksamenslesing sprinter seg fremover i 40 km i timen! Hjelp...

- Helena

4 kommentarer:

  1. Tøffe dager
    Sene kvelder

    Lese lenge
    uten venner

    Hyggelige prøver
    for en liten røver

    hilsen
    norsk SAT-sponsor

    ;-)

    SvarSlett
  2. Hei vennen

    Har du fått studiemateriell/online kurs til SAT?

    Sjekk http://sat.collegeboard.com/practice/official-sat-study-guide.

    Skal jeg skaffe dette til deg?

    mvh
    pappa

    SvarSlett
  3. Hahaha! Du er morsom, du. Det du har sendt med (og snakker om) er SAT, ikke ACT. Husk, jeg tar ACT, IKKE SAT ;) Men studyguide for ACT hadde vært supert! Takk for forsøket i det minste :)

    SvarSlett
  4. Hei vennen

    Hardu mottatt eigh see tea boken ennå?

    mvh
    pappa

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)