Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

5. mai 2011

Children's Day

I dag er det barnas dag. Alle koreanske har fri slik at faren endelig kan få litt tid med familien og ungene. Typisk at begge fedrene mine er i utlandet... Jaja, vi har neste år! Pluss at jeg ser dem jo ganske ofte, i hvert fall snakker med dem! Fortsatt veldig glad i dere :)

Ha en super duper dag!

1 kommentar:

  1. Og pappa'r uten jenter er litt triste også....men veldig glade når de hører stemmen til øyestenene :=)

    Snakkes snart igjen!!!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)