Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

29. mai 2011

Fotball uniform med navn og nummer!

Jentelaget!

To av vennene mine. Fra venstre: Sprinter, keeper, forsvar

Så klare vi vist å bli solbrent, gitt!


Ja, dette var gårsdagen min i bilder!
Vi hadde fotball kamp, noe som var kjempe gøy! De siste to månedene har jeg trent opp til forsvar, men så sluttet den ene keeperen vår, så da måtte jeg steppe inn. Jess da! Gikk jo forsåvidt sett ganske så greit. 70% av ballene som kom gikk inn i nettet, men detbetyr jo at jeg klarte å blokkere 30%! Jeg er bare glad for at jeg fikk unngått noen mål ;)

Ellers var det utrolig gøy å spille med jentene. Laget vårt synes jeg er ganske bra, eller i hvert fall greit nok. Morsomt å få spilt litt sport innimellom, selv om jeg ikke er av den mest sporty typen...

Ja, så klarte jeg å bli solbrent. Hvordan? Ikke noe solkrem i det hele tatt. Det var jo overskyet da jeg dro klokka ni på morgenen, så solkrem var jo ikke noe jeg tenkte på.. Så da vi spilte og solen piplet frem ble det god steking av ansikt og armer. Det går litt bedre nå, men fy så det gjør vondt! Ikke rettferdig i det hele tatt :(

Vel, vel. Håper alt går bra med dere der borte, og nyt sommmeren som kommer snart! :D
- Helena

2 kommentarer:

  1. Hei vennen

    Nå prøver jeg for 3.gang å få lagt inn kommentarer. Arrgh - alderen setter inn og føler med hjelpesløs bak tastaturet. Men jeg gir ikke opp - det skal knastes ned, selv om blodet snart pipler ut fra overbrukte fingertupper, LOL

    Så bra at bloggen din er levende igjen. Det er så inspirerende å lese hva du gjør og se alle de flotte bildene. Jeg får en klump i halsen når jeg ser navnet vårt på ryggen til en ung, vakker kvinne som faktisk er min datter....

    Bra du finner tid til mer enn bare lekser forresten. Dessuten regner jeg med du fra nå alltid finner plass til litt solkrem i vesken din.

    Koser og klemmer fra meg her i nord.

    Pappa

    PS som teller dagene til dere kommer tilbake nå i juli. Bare 32 dager igjen.......

    2. juni 2011 13:44

    SvarSlett
  2. Fikk du ikke litt svidde fingertupper også, da du strod i mål?
    Er det flere lagidretter ved skolen? Vi nøyer oss stort sett med sykling.
    Synd å si det, men du tar deg flott ut i uniformen, kjekka!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)