Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

10. mai 2011

Lang helg, hurra!

Halloen!

Her er det fortsatt liv, på tross av alle bevis (eller skal jeg si, mangel på bevis?)

Ting går sånn passe greit for tiden. Stefaren min kom hjem i går fra en ukes lang jobbtur til Huston, så det bli koselig å få ham tilbake!

Ja, det har nå vært en fin lang helg og jeg føler at jeg har helt kastet den bort.. Men det får gå til en annen gang. Fikk nå gjort NOEN lekser ;)

I går var jeg med noen venner fra klassen og den nye danske jenta. Greit å få henne inkludert i klassen, ikke sant? Vi då på film (Source Code) som forresten var kjempe kul! Den anbefales for de som likte Inception. Bare sier ifra.
Etter det spiste vi taco! Noe som var veldig godt og koselig. Der vi egentlig hadd tenkt å gå var det stengt (fordi det er Buddah's bursdag), så vi gikk til en bar/pub/restaurant ved siden av. Ikke noe problem. Var bare oss og et annet par som var der så tidlig på kvelden. Så ikke noe bråk, bare å ta det med ro! :)
Etter det gikk vi litt rundt før vi fant ro hjemme hos meg og spilte på PlayStation. Den er godt likt blant vennene ;)

Så i dag gjør jeg ferdig siste rest av lesker før skoledagen starter.
I tillegg kommer 17. mai snart og jeg og stefaren min øver som bare det! Ikke det at jeg ikke har spilt dem før, det er bare noen jeg ikke har sett før (men som fortsatt er kule), så da trengs det litt øvings her og der. Siden 17. er på en ukedag feirer vi dagen den 15., så litt på forhånd, men pyttsann! Bedre førevar, ikke sant?

Gleder meg stort til den dagen. Nå skulle jeg hatt en herlig piccolofløyte og den nydelige Bergensbunaden som jeg fikk låne til konfirmasjonen min. Føler meg skikkelig patriotisk nå som jeg er omringet av svensker, dansker og 17. mai popper frem!

Vi snakkes senere, godtfolk! :)


Her er en del av mitt engelsk-prosjekt. Jeg skal lage et surrealistisk kunstverk, så da er lillesøster offer. Er ikke øynene hennes klareog blå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)