Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

5. juli 2011

Første dag i Oslo

Hei!

I går dro vi ned til Oslo for å ordne et par ting. Selvfølgelig er jo NSB en engel og stenger t-banen fra der vi bor, så da må det bli buss-for-tog. Nå skal jeg ikke klage over hvor fantastisk mye jeg har 'savnet' det norske offentlige systemet, men litt frustrasjon må jeg jo få lov til å dele.

Dagen begynte kjølig, men det er vel kanskje normalt?
Da vi først kom til Oslo var det begynt å bli litt deiligere i været. Da vi hadde travet oss til Aker Brygge var blitt ordentlig sommer og sol! Angret stort på at jeg hadde tatt på meg langbukse, men ikke mye jeg kunne få gjort med det. Jetlagen satt igang, så da ble det kaffe på brygga!

Senere dro jeg for å møte en venn av meg. Utrolig koselig å møte kjentfolk igjen! Vi koste oss til langt på kveld, så jeg kom meg nok ikke til sengs før 11-12 tiden, men det viste seg å være godt for morgendagen ;) For da morgenen kom våknet jeg ikke før i 7 tiden! Noe som er en 'liten' forskjell fra i går.

I dag er en ganske rolig dag, men senere skal jeg møte en venninne av meg, så det blir igjen masse kos!

Snakkes senere,
Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)