Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

12. juli 2011

I ett kjør

Heisann!

Ja, nå ar det vært en stund siden sist igjen, men jeg skal nå prøve å komme med en liten oppdatering.

Jeg feiret bursdagen min med noen av familien på fredag, masse kos med grillmat og hele pakka. Fikk penger av ste-besteforeldrene mine som jeg kan bruke i fotobutikken. Skal komme meg over dit snart kjenner jeg ;)

På lørdag feiret jeg bursdagen med venner og koste meg masse på Tusenfryd. Supermye moro, mye vann og våte klær, mange merkelige bilder og masse koselig prat! På veien hjem brukte vi over en time fra Jessheim til Holmenkollen, men nå har vi nå blitt litt mer kjent her oppe ;)

På søndag var det litt roligere, men på ettermiddagen møtte jeg Eirik igjen og vi strandet i kinosalen i Sandvika, og jeg fikk sett Transformers 3 for andre gang ;) Det morsomste er vel kanskje at jeg ikke har sett de to før denne, men, men! Etter det ble det første kebab på et år! :D Godt å få i seg litt grisemat.

I går var jeg inni Asker og fikk snakket med en dame om personlighet og om det jeg har tenkt å studere virkelig passer for meg. Det gjorde det, så jeg er kjempe fornøyd og gleder meg bare enda mer til jeg skal på universitet!
Etter middagen dro jeg og mamma for å besøke den gamle hunden vår, Dixie, noe som var helt ufattelig koselig! Jeg har savnet henne så utrolig mye, så da halen hennes slo fra side til side og hun hoppet høyt i været for å prøve å slikke av oss de evt. siste restene av kylling fra munnene våres, ja, da var det lite som kunne holde meg oppe på beina. Jeg satt vel på gulvet mesteparten av tiden og koste meg med henne og Max. Det var deilig å få sett at hun har det så bra.

I dag blir det forhåpentligvis en god del lekser som skal bli gjort, så får dere ha en forsatt fin sommerdag! :)
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)