Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

6. juli 2011

Tilbake til gamle trakter

Heisann!

I går var det besøk opp på gamle, kjente Jessheim. Merkelig å komme tilbake dit nå. Det første som slo meg var hvor utrolig lite, luftig og rolig det er der! Har jo blitt vandt til å (som det så fint heter på engelsk) 'gaze upon the stars', så veldig merkelig å ikke se bygninger høyere enn tre etasjer.

Jeg skal fatte meg i korthet for jeg skal snart ut døren en gang til.
Dagen ble tilbragt med en god venninne, Katrine. Vi spiste på Ciao Bella, ventet en time på maten og betalte ikke et øre ;) God kaffe, masse gåing og vindusshopping. Godt å få vært med henne igjen, sier jeg bare!

Jeg møtte mange andre kjente også, og fy så de har forandret seg! Helt utrolig hva som kan ha skjedd på et års tid... På både godt og vondt.

På veien hjem ble jeg kjørt av pappa, noe som var kjempe kos! Bringer tilbake mange gode minner, og er selvfølgelig kjempestas å få sitte i bilen hans igjen og bare prate om alt og ingenting. :)

I dag skal jeg som sagt ut igjen. Jeg skal møte pappa på kontoret hans, så stikke opp til resten av familien på Lørenskog, være der noen timer og kose meg, så blir det opp til Mogreina hvor jeg skal få møte mange kjente! Gleder meg noe helt hinsides til å få treffe dem igjen. Så herlige mennesker :')

Da begynner det snart å bli tid for å komme seg avgårde. Jeg lover å ta med kameraet mitt, så da blir det litt mer bilder enn det har vært i det siste... *skyldig*

Kos dere masse imens!
Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)