Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

4. juli 2011

I'm Home!

Hallo, alle kjære og nære!

Nå er 75% av familien tilbake i Norge, og jeg storkoser meg allerede. Flyturen var helt horribel og motbydelig. Hylende småunger + mye turbulens = lite søvn + kvalme. Men da vi så landet var det kjempe deilig å vite at nå er vi hjemme igjen!

Vi ble møtt av pappa og farmor, noe som var kjempe koselig! Alltid så deilig å vite at det er noen som venter på deg på andre siden og ikke kan vente med å skvise deg god og flat i en varm klem :) Det var godt å se dere igjen!

I dag hadde en pinefull morgen. Å måtte tvinge seg selv til å ligge i sengen i flere timer på rad er ikke noe verken jeg eller magen min er vandt med. Allerede kl. 4 var jeg klar til å spise frokost, men ble bare møtt med "Én time til, Helena. Én time til..."
Tilslutt stod vi opp kl. 6 og fikk i oss godt med mat og te. Vi spiste ute på verandaen, noe som var litt uvandt av to grunner. 1. Vi kunne faktisk sitte ute på verandaen. 2. Det var kaldt.. Noe som jeg egentlig bare må få vendt meg til igjen. Godt med sol ble det i det minste!

Deilig å være hjemme igjen!
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)