Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

30. mai 2012

Frem med eskene

Hei, yndlinger.

Jeg har vært slapp en stund nå, så da tenker jeg å ta det igjen. 

Noen venner drar snart tilbake til Norge og har ekstra plass på containeren, så jeg kan få tatt med meg ting. I dag satte jeg virkelig i gang og begynte å pakke.
Så lang har jeg kommet hittil:
  • To poser med papp er kastet
  • En stor boks med bøker og filmer er tømt
  • Gulvet er fullt av papir, bøker, permer, filmer og diverse søppel
  • En halv hylle og to stativer er tømt
  • Pulten er rotete igjen
  • 1/6 av esken er fylt
Er ikke helt sikker på hvor fornøyd jeg er med dagens prestasjoner, men jeg har morgendagen også! Visste ikke at det var så mye stress å flytte. Også så mye papir som kastes! Beholder ikke notater, så alle bøker går rett i søppelposen. Trist er det i tillegg. Går gjennom alle essayer jeg har slitet med, tidsfrister jeg strevde med å holde, karakterer jeg fikk. Nå husker jeg hvorfor jeg er så glad for at jeg er ferdig.
En annen side av tristheten er selvfølgelig at jeg skal dra. Det har ikke helt falt på plass enda, for jeg er fortsatt mest glad for å komme meg på egne ben. Likevel kan jeg kjenne et stikk i brystet når jeg tenker på at jeg pakker ned rommet mitt. Det kommer ikke lenger til å være mitt. En ny fremtid..

Fortsatt veldig merkelig å tenke på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)