Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

30. mai 2012

Vindu til Busan

Tenkte at jeg også kunne oppdatere med litt bilder. Når jeg ser gjennom bloggen er det lite av det.
Jeg var keeper på fotball laget i år.

Har endelig fått sett The Avengers med iMax 3D!

Også sett herlige Johnny Depp i Dark Shadows

Fordi 3 personer spise denne lekkerbisken!

Sa noen at dette ikke var mulig?

Venstre side: Bøker jeg IKKE ville ha

En fantastisk dag hos bokhandelen på søndag

Klassen min med unntak av noen få

Klassen igjen. Tatt med selvutløser på mitt kamera

Min hobby: Kamera og pc

Det har vært en del gåing etter at jeg ble ferdig. Nytt det bra!
Jeg har faktisk ikke så veldig mye mer enn dette, folkens. Skuffende, jeg vet det, men jeg er ikke veldig familie-fotograf av meg. Skal se om jeg kan få skjerpet meg.

Men nå er det køye tid! Snakkes senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)