Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

13. mars 2011

FINE HELGEN

God dag, verden!


Denne helgen har vært en spesiell, men fin helg. Dagene gikk som følger:

Fredag:
Vi begynner dagen med å våkne 'litt' senere enn man pleier. Hodepinen fra dagen før sitter hardt i og sengen virker alt for fristende. Så fortsetter vi med å miste skolebussen, lite sekund med panikk, så strevsom leting etter taxi. Den jeg fant nektet å kjøre meg... Supert. Husket at den andre skolebussen ikke var så langt unna. Løpe for livet. Rakk det!  Supert :)
We all want it..
Skoledagen gikk fort og greit, orkester etter skolen! Vi begynner faktisk å høres ganske flinke ut. Gleder meg litt konserten. Etter skolen ble jeg igjen med venner, tok sen offentlig buss. Liker ikke at jeg plutselig fant ut at jeg var tom på buss-kortet.. Donald fikk endelig lov til å betale for meg. På kveldene ble det sitting av barn (også kalt barnevakt). Sen kveld og veldig glad seng da jeg kom hjem.

Lørdag:
Sein morgen. Utrolig deilig! Trengte virkelig den, kjente jeg.  Etter en fin start på morgenen skrur jeg på mobilen og finner ut at jeg skulle ha møtt opp på skolen.. Merkelig. (Eller som det heter bedre på engelsk: awkward) Skyndte meg og pakke saker, fylte på buss-kortet (fast bestemt på at Donald ikke skal få betale form meg igjen... ) og tar første buss til skolen. Jobbing der, lite effektivt, men vi fikk gjort noe! Etterpå ble det koreansk middag/lunsj med venner etterpå, iskrem på kjøpesenteret, avtaling av først filmkveld som ble til leksekveld hos meg. Litt merkelig, men det funket bra ;) Ble med Maria hjem hvor vi senere gjorde klart hjemme hos meg. Da de andre kom ble det full innsats på økonomi og musikk lekser! Holdt på å sovne mens de var der. Alle sammen gjorde egentlig det. Ganske morsomt :) Sovnet tidlig!

Søndag:
Sen morgen igjen, gitt!
Gjorde ferdig mesteparten av leksene. Får et desperat ring fra en venninne, løpe, løpe, løpe. Var resten av dagen med henne, trøstet, gjorde lekser, spiste god lunsj, is og hørte på masse fin musikk. Ferdig med alle leksene nå! Herlig :D Holder på med derivering i matte. Skumle saker...
Men nå skal jeg kaste meg over TV'en, så får dere ha en fortsatt fin dag!


P.S.
Beklager at det ikke blir noe mer interessante bilder i dag, men har ingen som jeg kommer på at the moment, så da ble det dette.

2 kommentarer:

  1. Er veldig glad for "hverdagssituasjonen" din, selv om den inneholder sent-ute-forskrekkelser og andre fortrydeligheter. Vi følger nøye med i situasjonen for Japan, og er ualminnelig glade for at luftmassene trekker nordover for tiden.
    Deler gjerne en del klemmer med mange!
    HU

    SvarSlett
  2. Vi følger med på Japan-situasjonen også. Så umåtelig glad for at vi ikke ble truffet! Men sier ikke så alt for mye om det på netter, for det kan komme komplikasjoner og konsekvenser som jeg ikke vil gjennom. Her er i hvert fall alt bra! Håper dere har det bra der hjemme også :)

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)