Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

19. mars 2011

HEI, SA FREDAGEN

Beklager for den lite oppfinnsomme tittelen, men jeg er helt ute av fantasi for øyeblikket.


Denne uka har vært veldig hektisk, men faktisk er det første gangen jeg ikke vil at uken skal være ferdig. Har en del som skal være ferdig til neste uke, og jeg er egentlig ikke veldig klar... Men det er bare en ting å gjøre: jobbe.

Over til noe som er mye mer gøy!
På mandag er det pyjamas-dag på skolen :) Da skal både elever og lærere gå med pysjen sin på skolen! Det kan jeg love dere blir ganske interessant. Men jeg har egentlig ikke tid til å komme med så fryktelig mye mer. Skal tidlig opp i morgen og på lørdag, så all søvn jeg kan få er tatt imot med glede.

Da sier jeg natta, og ha en strålende helg! :)
- Helena

1 kommentar:

  1. Hei Helena

    Håper du hadde en hyggelig helg med litt barnepass for å spe på en slunken lommebok ;-) Lykke til med pysj-party: Snakkes mvh Pappa

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)