Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

8. mars 2011

LONG TIME, NO SEE

Kontakt er noe som er veldig viktig, så gjenopptatt kontakt er alltid en fryd.

Etter at jeg flyttet har jeg lagt merke til hvordan venneflokken min har delt seg, de som orker å holde kontakt, sende mailer og sette av litt tid til å ringe, og de som ikke gjør noen av de tingene og blir sittende på den andre siden av kloden.

Vennskap eier ikke grenser
Å så plutselig få en mail fra en fjern venn vekker så mange minner at livet blir med ett lite finere. Som sagt er kontakt og initiativ noe som jeg merker når meter blir til kilometer og mil. En mail er alltid satt pris på, selv om jeg ikke har tid og orker/klarer å svare tilbake, så leser jeg alle jeg får. Det er helt sikkert mange jeg kunne sendt mail til, ingen tvil. Men som jeg fikk høre før jeg flyttet ned, velg de viktigste av de viktige. Det er de som blir igjen tilslutt. Ikke misforstå! Jeg har ikke sendt mail til alle jeg burde, langt ifra. Så skylden ligger på min side også. Derfor blir det enda koseligere når jeg får en fra noen jeg ikke har hørt fra på lenge!

Tusen takk, jeg setter alltid pris på mailier og kontakt fra omverdenen. Dere er ytterst savnet <3
- Helena

1 kommentar:

  1. Var utrolig herlig å snakke med deg på msn igjen. savner deg masse!
    Kos og klem Ellen i kalde Norge

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)