Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

26. feb. 2011

GRATIS T-SHORTE OG FIN START PÅ HELGEN

God morgen, alle sammen!
I går var det orkester øvelse og på slutten delte de ut gratis t-shorter! De var fra den gamle skolen, så da var det ikke noen vits i å selge dem lenger. Man sier jo ikke nei til en gratis t-shorte, så hvorfor ikke?

I går satt jeg barnevakt med søster'n min, så det var ganske koselig. Lettjente penger ;) Gutten sov hele tiden, så det var ingen problemer i det hele tatt!

I dag tidlig møtte jeg en venninne og vi dro avgårde til en liten kafé, drakk varm sjokolade og spiste belgisk vaffel med vanilje is! Nam :D

Det er så deilig å kjenne solen varme huden og grave tærne ned i sanden! På veien hjem gikk vi barføtte på stranden, og det var så sommerfølelse! Det begynner å bli varmere nå, så livet er foreløpig herlig!


Ha en kjempe fin helg, så skal jeg sjekke alle kinoene etter interessante filmer ;)
- Helena

3 kommentarer:

  1. Hei Helena

    Så hyggelig å høre våren kommer allerede i Busan. Hvis jeg prøver å stikke føttene ut blir det nok frostbitt, her ja!

    Men i dag skal vi kose oss på SPA i Sverige - vi later som sommervarmen kommer og koser oss i vannet.

    Ha en fortsatt herlig helg

    SvarSlett
  2. Ah! Spa høres jo heller ikke så ille ut ;) Dere får kose dere masse! Våren kommer fortere enn du aner, så det er bare å nyte de siste dragene av kulde og vinter ^^

    SvarSlett
  3. så søt du er Helena! :)
    Lene

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)