Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

7. feb. 2011

WOW

Jeg har nettopp oppdaget noe jeg ikke aner hva betyr.

Der fikk jeg vel oppmerksomheten din, tenk! Nei, men helt seriøst. I dag måtte jeg snakke litt rundt med lærere fordi jeg hadde et og annet å ordne. Så, da endte det med at jeg måtte få mobilnummeret hans. Etter skolen i dag hadde jeg en fløyte time og ble fortalt at hun hadde ventet på meg forrige uke,  hvor jeg hadde blitt fortalt at det ikke var noe etter skolen. Så da bestemte jeg meg for å så tak i mobilnummeret hennes også, for å unngå det i fremtiden. Tidligere har jeg også fått tak i dirigenten våres telefon nummer. Hva har skjedd  her?!

Før har jeg aldri hatt mobilnr.-et til en lærer, men nå vasser jeg nesten i dem! Betyr dette at jeg har dratt med meg skolen inn i privatlivet eller er det bare slikt som skjer gjennom tidene? Hm.. Dette er noe å gruble på.

Snakkes!
- Helena

2 kommentarer:

  1. Spent på om jeg klarer å få til å kommentere...i så fall kommer det flere!
    Tlfnr.
    Folk stoler vel på at du bruker infoen med omtanke og ikke i utrengsmål.
    veldig kjekt med SMS...
    HU

    SvarSlett
  2. Dette fikk du til ;)

    Det er jo greit aa vite! Noen ganger kan jeg virkelig trenge aa ha noen aa ringe naar jeg trenger det.

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)