Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

18. feb. 2011

KUN 24 TIMER I EN DAG?

Det vil jeg helst hatt en endring på...

De som har gått på IB (eller sikkert skole generelt) vet at når det kommer pøsende med lekser . Ikke bare vanlige, men store  lekser.. I hovedsak må jeg innrømme at å blogge er ikke noe jeg har følt for i det siste, men jeg skal nå prøve å oppdatere litt innimellom!

Denne uken var hektisk. På skolen sin side har en blitt utvist til mars og en annen planlegger å slutte på skolen. Så der har vi jo et lite minidrama.

(Fra venstre:) Bamse, en ku, og Buddy
Forrige mandag var det Valentine's Day. Fikk en utla søt kanin-teddy av Donald. Tusen takk! Han har fått navnet Buddy, siden han er min ven og det ligner på 'bunny'. Jeg vet ikke hvorfor alle bamsene mine er menn/gutter, men sånn har det bare blitt. Kanskje fordi jeg er jente og liker gutter? I aner ikke. Litt morsomt er det nå ;) Hittil har jeg Bamse, Kengu (som er mistet fysisk, men ikke mentalt), Voffy (mener det var det, eller kanskje Voffsen? Han bor hos pappa, så litt vanskelig å huske...), Ole Brum og så Buddy. Har en del til, men har ikke fått gitt dem navn enda. Kosebamser er noe helt spesielt. Kanskje for de fleste? Jeg vet ikke. For meg har det bare blitt sånn. Får jeg en er den min og vil alltid ha med seg et lite sett med minner. Uansett hvor dumme de er. Sånn er livet, tenker jeg :)


Men da tar jeg en velfortjent tidlig kveld! Så kommer jeg kanskje opp med noe annet en annen gang. Ha en fin dag :)
- Helena

3 kommentarer:

  1. Hei Bamseelsker

    Hyggelig å se bamse har flyttet til Korea også. Kengu hopper nok fremdeles rundt på høyfjellet et sted: Voffi har det nok bra.

    Mange minner....

    kos deg i helgen!

    SvarSlett
  2. Første gangen du mistet Kengu var i Beijing. Vi dro på busstur yil den Kinesiske Mur. Kengu var igjen et eller annet lurt sted. Men den ble gjenfunnet! (på hotellet, mener jeg å huske).
    Kanskje har Bamse og Kengu sine mennesklige paralleller i venne-familiekretsen. Hygg deg mens du har oss....men du er deg selv også uten.
    HU

    SvarSlett
  3. Hm.. Mange minner jeg ikke husker noen ting av. Unntatt da jeg mistet Kengu, det husker jeg. Mener bestemt at jeg glemte ham under biljard bordet, men han var ikke der da vi sjekket! :(

    Utforsking uten grenser ligger nok i familien ja <:'D Både på godt og vondt.

    Hygge meg skal jeg nok klare. Takk, takk, begge to :)

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)