Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

10. feb. 2011

FIN SLUTT PÅ SKOLEN?

Nå sitter jeg med tidenes hodepine og en ellers så fin sang på hjernen, noe som resulterer i lite lyst til arbeid.
Men det er ikke mye jeg kan få gjort med det. Tabletter er oppskrytt og sanger på hjernen er det ikke funnet opp en kur mot, enda. Hvordan klarte jeg så det da? Jo, nå skal du høre...

På slutten av skolen hadde jeg det faktisk ganske så bra, men da jeg kom på bussen gikk det bare nedover. Etter at jeg fikk satt ned den slitne rompa mi på sete startet det hele, hylingen, skrikingen, rop, gnål og mas. Vi elsker unger, ikke sant? Jeg var helt sikkert sånn da jeg var liten også, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hadde det kun vært for denne dagen kunne jeg kanskje ha akseptert det, men dette var ikke første gangen ungene setter volumet opp og plager livet av resten av bussen. Jeg kan ikke skjønne hvordan bussjåføren holder ut! Fra nå av skal jeg tilbe alle tålmodige bussjåførere, amen.

Turen var lang og slitsom, tro meg. I tillegg er veien litt svingete og urolig, så det hjelper ikke på en voksende kvalme og deretter hodepine. Så kommer det beste, en unge setter i det sureste og mest irriterende hylet noen sinne. Ikke vet jeg hva som fikk ham til å sette på forsterkerne, men visst funket det. En eller annen jente hadde visst gjort noe mot ham. Til å være så barske når de blir eldre er gutter ikke særlig tålmodige når de er små. (Gjelder vel sikkert de fleste, men akkurat nå passet det til menn/gutter)

Så nå eier jeg ingen lyst til å arbeide. I det hele tatt. Mat er det også snart. Men, men. Hva annet kan man gjøre? Håper da virkelig dagen ikke blir enda verre for da gir jeg opp.
Da snakkes vi senere, folks!
- Helena

4 kommentarer:

  1. Hei vennen

    Ikke alle dager er like morsomme og enkelte ganger irriterer andres oppførsel oss noe grenseløst. Du hadde den dagen i dag.

    Men

    Du vet det blir bedre
    Du vet du blir glad igjen
    Du vet du blir glad i gutter igjen også ;-)

    Så når du vet du har det helt forferdelig - kan du glede deg til det blir bedre

    LOL

    SvarSlett
  2. Naw :) Du er nå herlig da!

    Joda, det går over. På veien hjem i går var det helt knusk stille i bussen *himmelsk!*. Noe av årsaken kan kanskje være at ingen små var på. Men, men. Det er bare noe jeg må leve med...

    SvarSlett
  3. HAH! Ingen stor fremtid som barnevakt, aner jeg!
    Kan forresten glede deg med at alle babiser har øreproblemer i fly - kanskje også i busser, hvis det er kulete terreng.
    Heldigvis satt vi langt unna sist gang.
    HU barnekjære

    SvarSlett
  4. Å sitte barnevakt er noe jeg kan klare (bare det ikke mindre enn snakke-stadige), men de ungene der har jeg tross alt ikke ansvar over, så å be dem roe seg ned og være stille er ikke noe jeg verken gidder eller har noen lyst til å ta ansvar over. Å gjøre det i ca 260 dager i året frister ikke mye, må jeg innrømme ;)

    Joda, har hørt om øreproblemene. Derfor mange barn blir gitt tyggis eller mat mens de er på flyet slik at de automatisk utligner. Skrike klarer de forde :p

    Hej och hu!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)