Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

2. feb. 2011

HAPPY LUNAR NEW YEAR!

Ja, så var det ferie igjen, du ;)
Ganske deilig i grunn. Kan endelig sove lenger og bestemme hvordan jeg vil sette opp dagen selv.

Om du trodde jeg skulle bruke disse nye dagene til å kose meg og gjøre nøyaktig hva jeg vil, så tar du grunding feil. I dag har jeg jobbet med fysikk og matte og litt økonomi. Greit å få godt igjennom gamle ting på nytt og gjort god gammeldags lekser.


Jeg hadde egentlig planer å komme med et langt og forhåpnetligvis meningsfylt innlegg nå, men kjenner at piffen er ute av dekket. Så da går jeg tilbake til hva jeg enn har lyst til å gjøre, så kan det hende det kommer noe i morgen
Ha en strålende dag! :)
- Helena

3 kommentarer:

  1. Hei vennen - søt du er i sengen din!

    Ja nå er det kinesisk nyttår og i kveld (altså fra onsdag til torsdag) er det nyttårsaften. Nå begynner harens år.

    Alle som er født i harens år har samme personlighet (ihvertfall i følge kinesisk mytologi). Vet du hvilke egenskaper? Vet du hvor mange dyretegn det er i det kinesiske systemet har?

    Mvh
    Pappa

    SvarSlett
  2. Hm, nei jeg vet nok ikke så mye om de kinesiske dyretegnene. Eneste jeg husker er at du er slange, FF er gris, Benedicte er mus og jeg hund. Også tror jeg olde og farmor var ape :)

    Om du vet det vil jeg gjerne høre!

    Godt nyttår-klemz!

    SvarSlett
  3. Verden er full av informasjon for den nysgjerrige!

    sjekk http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_zodiac

    Mvh
    pappa

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)