Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

7. apr. 2011

CHERRY BLOSSOMS

I går var en fin fotodag!


Var med familien og noen andre ut på en tur utenfor Busan. Vi dro på militærutstilling og senere til en park med massevis av kirsebærtrær. Det som er så nydelig med våren her i Korea er at når disse trærne blomstrer ser det helt fantastisk ut overalt! Føles nesten som om jeg har kommet til et eventyr.

Så da fyrte vi løs med søster som modell og kamera i full sving. Det ble en god del bilder, så nå holder jeg på å sortere dem. Her kan dere få en liten smakebit på hva jeg fikk ut av dagen.

Savnet lillesøsteren min!

Nydelige blomster mot en fin og klar himmel

Flinke modellen :)
Jeg prøver å få mannet med opp til å få lagt ut noen bilder og fortelle litt om Vietnam turen, men har tonner med lekser å komme meg igjennom. Men en dag får vi vel håpe at det kommer noe :)

Da snakkes vi senere godtfolk!
- Helena

1 kommentar:

  1. Hei Helena

    Så nydelig mine to blomster er ;)

    Vi gleder oss en masse til å få enda flere bilder å maske oss med!

    Tvi, tvi med leksene....

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)