Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

10. apr. 2011

KONSERTER HER OG DER

Hallo, godtfolk!







Jo, nå har det seg slik at selveste Linkin Park skal være med på Hovefestivalen, noe som er helt sinnsykt. Jeg er en vanvittig stor fan av Linkin Park, og har vært siden jeg først begynte å høre på musikk. Så da jeg fikk høre om denne fantastiske nyheten ble det søking etter når dette skulle holdes sted. Denne hellige datoen ble da 28. juni. Perfekt... Da har ikke vi kommet tilbake til Norge enda. I hvert fall ikke da vi planla. Ting ble snakket om gjennom sekunder og minutter og nærmest timer også. Tilslutt endte det med at jeg ikke kunne komme. Ufattelig trist, men jeg får bare vente til neste gang. Kanskje de kommer til Korea en gang? Eller et annet sted hvor jeg kan dra til? Snart voksen, så da er jo mye mulig.


Maroon 5 skal visst komme til Busan, Korea i Mai og holde en konsert. Så som en liten trøstepremie ga de meg lov til å dra på den. MEN da vi begynte å se etter billetter fant vi raskt ut at det er utsolgt.. Hvor mye uflaks kan en ha?! Så nå er det en liten sippe tid, før jeg går tilbake til det frustrerende og sabla irriterende skolearbeidet. Jeg kan ikke si at jeg føler meg noe lykkelig eller heldig akkurat nå, men det kommer flere konserter. Får vi håpe i hvert fall!

Ha en fortsatt fin helg, og nyt det fine vårværet :)
- Helena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)