Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

8. apr. 2011

NY HEADER I FARTA

Heisann, sveisann!


Jeg holder på meg å lage en ny header til bloggen min, for det er jo ikke lenger vinter. Har en midlertidig oppe, men skal få endret den litt. Foreløpig ser den slik ut:
Men etterhvert skal jeg få rompa i gir og få endret den litt. Fornøyd med bildet og bakgrunnsfargen i hvert fall!

Hva syns dere?
- Helena

2 kommentarer:

  1. Bildet vekker mange minner om kirsebærblomstringen i Japan. Så utrolig vakkert og overveldende. Det snør kronblader...

    Nydelig !

    SvarSlett
  2. Kirsebærblomstingen her er bare helt nydelig! Det blåser en god del, så her strøs det omkring med kronblader i hytt og pine. Får en følelse av at det er snø som henger på trærne, så hvite og fine som blomstene er :)

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)