Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

13. sep. 2010

ENDELIG LITT PÅ TOPP

God dag, sjeler der ute!
Nå har jeg akkurat fått tatt en varm og deilig dusj, og lover kroppen min at jeg snart skal i seng. Helgen har vært herlig, men det må alltid komme en mandag. Denne mandagen her derimot var ikke som andre mandager flest. Dette var en ganske god, mandag faktisk! I helgen har jeg vært flink og gjort en god del lekser, så derfor har jeg ikke så mye å slite med i kveld :)

Skolen føles endelig litt lettere. Åh, for en deilig følelse! Har bare lyst til å hoppe rundt på skolen og danse! Ting begynner å sette seg på plass og det blir litt lettere å argumentere, spørre og lære på engelsk. De første dagene trodde jeg ikke det kom til å bli noe problem, men så feil kan man ta. I tillegg har jeg jo en søster som bombarderer meg med masse norsk og to svensker som stapper nye ord i hodet på meg. Jeg har faktisk begynt å lære litt koreansk også, men bare ting som; "Jeg er sulten!" og "Mat!" Altså ikke veldige nyttige ting, men jeg er veldig sulten rett før vi slipper inn i kantinen :)

Spilling på morfars 80-års dag :)
Aktivitetene på skolen har begynt og jeg har meldt meg på volleyball og senior orkester! Kan ikke vente til å få satt lyd i fløyta igjen. Savner å spille i den faktisk, men tør ikke helt å øve enda for er redd at jeg kommer til å forstyrre folk. I tillegg har jeg ingenting å øve på enda... Skal oppdatere med hva vi øver på og hvordan det går. Akkurat nå har jeg en haug med mark i fingrene!


Men selv om ikke orkestere har begynt var det volleyball i dag! Både mandag og onsdag er jeg satt opp på, men om det blir for travelt får vi se hva jeg kutter ned på.
Det var utrolig gøy! Jeg har jo spilt med venner og familie, men det var ganske artig å lære hvordan man faktisk gjør det :) Så nå har jeg lært meg masse nye teknikker og gleder meg til vi begynner å spille kamper. Jeg er ikke noe spesielt stort sportsmenneske og gym har aldri vært mitt sterkeste fag, men dette her er noe jeg kan fortsette med! Ingen dumme kommentarer, og selv om jeg dummet meg ut lever jeg fortsatt :)

Men nå er det tid for å hvile kroppen og forberede seg på en ny dag! Dere hører nok fra meg snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)