Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

11. sep. 2010

I'M BACK IN BLACK!

"God aften, mine damer og herrer!
Nå skal dere få se et spektakulært og fantastisk...."

Og slik kan man også begynne et nytt innlegg. I det siste har jeg vært skikkelig nede i gropa. Har følt at skolen er ett eneste mas som bare heller på med lekser selv om jeg allerede har lekseboka full. I realiteten er det ikke slik, men føles litt for mye av og til...Heldigvis, med hjelp fra både mamma og stefaren min har de fått meg opp igjen. Fagene føles litt lettere, men det er ingen dans på roser. Har hatt litt problemer med norsk undervisningen, men det har jeg kanskje sagt?

Ellers kan jeg fortelle at jeg igjen har vært på Shinsage (verdens største kjøpesenter) og ikke brukt en eneste won! (Myntenheten her) Må si jeg føler meg litt stolt! Og i kveld blir det kosekveld med min kjære stefar :) Nå skal jeg endelig få sett Inception for første gang! Det har surret så mange gode anbefalinger om den filmen, men jeg har aldri fått skrapt sammen nok tid... Men det har denne mannen fått gjort noe med, så i kveld tar vi en tur til storskjermen og gjør øynene om til firkanter (for det sa mamma at øynene mine blir når jeg ser for mye på TV) :)

Fordi vi elsker bamser!
Legger ut et bilde fra forrige helg hvor vi fant oss noen herlige etterlikninger av oss selv. Elsker den store butikken med maaange bamser og masse annet dill-dall.

Bare så du vet det, bamser er kjempe kult og vil alltid være det :)

"Og vi sees igjen, mine damer... og herrer!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)