Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

19. sep. 2010

UKENS EVENTYR

Hei og hu!
Dere vil ikke tro hva som skjedde med meg i går! Et kort sammendrag; dårlig surfer + dumme bølger = surfebrett i hodet = 3 timer på sykehus...
Tro det eller ei, men min første gang på surfebrett endte med en god og lang tur på sykehus. Men ikke fortvil, jeg har lyst til å prøve det igjen, bare at vennen min som var med nekter å ta meg med en gang til. "Sykehus-tur etter første gang må være et dårlig tegn."
Det som hendte var at jeg skulle prøve meg på en bølge, men var for langt frem på brettet, datt av hvorpåhen brettet satte nesen i været og landet med spissen i hodet mitt. Det føltes bare som et lite dunk, faktisk. Da jeg reiste meg opp fikk jeg se et livredd ansikt som ba meg løpe bort til surfe-butikken. Det rant tydeligvis veldig godt fra såret mitt for jeg fikk en god del blikk etterfulg av dumme spørsmål som; "Går det bra med deg? Er du OK?" Hva tror du?
Heldig for meg var det en lege der som hjalp til med å få renset såret og holde det lukket mens jeg skiftet. (Ta det med ro, det var en kvinne). Så ble vi sendt i taxi til et sykehus hvor jeg og venne min tilbrakte hele tre timer. Selvfølgelig kom foreldrene mine også, men det beste og kanskje merkeligste var at jeg gråt kun én gang og det var da sykepleieren ikke fant blodårene mine. Hun lette med den alt for tykke sprøyten i begge albuhulene og på overflaten til hånden. Det gjør fortsatt vondt...
Jeg kan også fortelle at jeg lo meste parten av tiden og mens doktoren sydde og ordnet i toppen på knotten min var jeg på randen til å sovne.

Det var veldig deilig at vennen min var der hele tiden, selv om han skalv mer enn meg var det veldig trøstende. For det gjorde litt vondt noen ganger, jeg skal ikke lyve. Men! For de som lenge har ått i tvil, nå har jeg fått sjekket hodet mitt og det er ingenting unormalt eller galt som skjer der oppe :) Kanskje det er noe galt med dere i stedet for?

Ha det bra, så skal dere se at jeg finner på noe annet merkelig snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)