Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

12. sep. 2010

GLAD DAG!

Hei, kjekkasene mine :)
I dag har vært en liten julaften. Mamma har vært i Norge og kom tilbake i dag tidlig med masse godt i nissesekken. Dagen vi dro hit hadde jeg glemt noen animasjonsfilmer i Norge, men de fant hun og tok med seg hjem. Hurra! Nå kan jeg kose meg med vennene mine som også elske japanske tegnefilmer :D


På grunn av yetlegen ble mamma værende hjemme mens resten av huset dro til et tempel i SongJoung. Det var veldig koselig og deilig. De som kjenner meg vet at jeg ikke er spesielt religiøs, men det var veldig behagelig å være i det området. Gikk til og med ned i et lite bederom under midtplassen. Var så herlig med mange stearinlys og rennende vann.

Da vi kom hjem igjen satte jeg meg ned og gjorde lydig enda litt mer lekser. Skal nemlig spille volleyball på mandager og onsdager, så har litt mindre tid til lekser. Derfor er det alltid greit å gjøre dem når man har tid :)

(Husk at dere kan klikke på bildene for å se dem i stort format)

Så  nå skal dere få slippe å plages med min lille tortur for dagen og fortsette med å leve livet :)
Ha det godt, folket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)