Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

7. sep. 2010

HEI, IGJEN!

Nei, så flink jeg har vært til å skrive på denne bloggen!

Beklager virkelig for det, men har vært alt for mye å gjøre. Vi har fått en skoledagbok hvor vi putter inn alle leksene våres og i det siste har den vært ganske full. Hittil er fysikk garantert det mest krevende faget. Ikke det at det er kjedelig, i hvert fall ikke så mye, men det er heller det at jeg ikke forstår så mye... enda. Man skal alltid se positivt på ting!

Viktig å huske på at dette er et buddhistisk tegn og ikke et hakekors
Men nok om skolen, mye mer morsomt å skrive om hva annet jeg har gjort! Helgene har vært ufattelig koselige :) Jeg har vært med nye venner og kost meg masse med å bake cupcake brownies (som ble utrolig søte, men gode). Jeg har også vært med på en liten tur som tydeligvis skjer annenhver helg. Det kalles hash-tur (man sier hæsj, fordi det var noen engelskmenn som fant det på), og poenget er egentlig bare å samle mange utlendinger (som bor her) og så gå en tur med bading og grillings etterpå. Jeg tok med mitt kjære kamera, så det ble noen bilder!

Slenger med noen bilder som dere kan kose dere med, så snakkes vi senere :)


Deilig med en liten vifte!
Fordi jeg er så glad i søsteren min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)