Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

29. aug. 2010

MYE PÅ KORT TID

Hei igjen!

Dere får nøye dere med en kort innlegg igjen. I går var jeg med noen jenter fra skolen på et kjøpesenter og fikk svidd av litt penger. Vi skulle egentlig vært fem, men to stykker (inkludert hun som planla alt sammen) kunne ikke komme likevel. Men vi klarte da å kose oss forde! Her i Korea er det flere ting hvor merkelige ungdummer og nyforelskede par kan kose seg med. Noen slags fotobokser, men mye mer avansert om morsomt. Vi lånte kostyme, ordnet med bakgrunn, og kunne putte på masse forskjellige dill-dall senere. Senere så vi på kino! Planen var egentlig å se en film om gamle Roma, men den hadde 18/21 års aldersgrense. (Det sto atten på brosjyren og damen bak skranken sa 21...) Derfor bestemte vi oss for "The Last Airbender". I starten trodde jeg den var så som så, men den viste seg åvære mye mer interresant! Jeg er godt hektet på filmmusikk og den var stilig! Når jeg får tid (og penger nok) skal jeg få kjøpt meg den på iTunes. Den er basert på en tegneserie, men er spilt inn av ekte mennesker. Om den har kommet ut i Norge så anbefaler jeg den! Ikke vet jeg hvem som kan like den eller ikke, men så den uansett. Det koster ikke så mye. (Her kostet det meg 50 kr fordi det var i 3D, vanligvis er det billigere)

Jeg skulle gjerne vist dere bilder, men akkurat nå er pcen litt for opptatt med andre ting og begynner å oppføre seg farlig mye som meg; Får den for mye arbeid går alt treigt og tilslutt sier det kaputt. I stedet kan jeg legge ut en sang som jeg tror noen kommer til å sette pris på :)



I starten er det en kort reklame, men sangen skal begynne etter kort tid. Så er det introen, som er veldig stilig, og skal selve sangen starte :) God lytting!

1 kommentar:

  1. Oppstart på et nytt sted - så fremmedartet er ingen dans på roser. Stå på!
    3d er vel det nye mediet.....synd vi må ha briller--

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)