Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

23. aug. 2010

NY START, NYE MULIGHETER

Hallo :)

I dag har jeg vært på skolen og fått hilst på noen folk fra klassen. De er kjempe koselige! Kan ikke vente til jeg fpr startet. Jeg spurte en jente (Ellen, tror jeg) og hun sa at det var litt vanskelig her, men vi skulle alle hjelpe hverandre! Skjønner du hva jeg mener med snill? Men jeg vet det kommer til å bli tøffere, så bare for å advare; blogging er ikke første prioritering.
Skolen er et stykke borte så vi må ta skolebuss, men det blir jo gøy! Har ikke tatt det siden første klasse. Det blir litt annerledes siden nå kan jeg ikke bare komme for sent, men komme veldig for sent. Så jeg må rett og slett bare rekke bussen.
Skoledagen er lang. Vi begynner rundt 8.35 og slutter 15.35. Men jeg tror vi har en time med lunsj, nam!

Men i morgen starter deg! Ønsk meg lykke til, så snakkes vi senere :)

1 kommentar:

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)