Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

20. aug. 2010

SOL OG SOMMER

Hola!

Gammelt bilde, men jeg koser meg like mye :)
I dag har vært en skikkelig deilig syden-dag. Vi bor like ved stranden, men dette er første gangen vi faktisk har satt oss ned og nydt livet. Fellesferien er over, de fleste er på jobb eller skole, men vi har enda noen dager å kose oss på. Det er herlig! Sanden der borte er så fin at jeg turte ikke ta med meg noe kamera eller iPod, så det får nøye seg med et gammel bilde.

Solen er ganske sterk her så selv om jeg smurte meg flere ganger har jeg klart å bli solbrent på toppen av armen (før skulderen) og bak på skulderbladet. Hvordan klarte jeg det? Det er jo bare sånne små området.. Uansett, jeg klarer det hver gang jeg og Mr. Sol møtes.

To engler med mer enn kun én skrue løs
Ellers skal jeg fortelle dere at min søster ikke er helt ved sine fulle fem i det siste. Vi var ute i sjøen og snakket sammen. Plutselig sier hun; "Kyss meg" hvor jeg på skvetter og ikke skjønner noen ting. Som en liten forklaring vil hun si det hver gang hun vil ha meg til å slutte å plapre (noe jeg selvfølgelig ikke gjør.. *kremt*). Så denne galningen fortsatte med dette og vi klarte å ha det veldig koselig sammen. Det er ganske morsomt forholdet mellom meg og søsteren min. På skolen fikk vi ofte kommentarer som; "Hvordan klarer dere å være så gode venner? Jeg og søsteren/broren min krangel hele tiden" og "Hvorfor er dere så snille mot hverandre?" Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker å dele med henne. Gir en mye bedre følelse pluss at jeg får igjen akkurat det samme som jeg gir. En annen viktig ting er at jeg er ganske lei av å krangle med henne. Hadde en god og lang periode da vi var yngre. Nå krangler vi ikke så mye og som oftest gjør vi det 'stille'. Utveksler blikk og gjør små handlinger så ingen av foreldrene skal se det :) Vil jo ikke at noen skal ordne opp for oss så vi blir venner? Det er litt artig en ting. Vi kan krangle, gå fra hverandre og etter et minutt eller to er det som om ingenting har skjedd. Elsker det!

Kos dere videre i solen de som kan og bak skolebenken de som må!

Siden jeg ikke vet helt hvordan man kun viser den enderste delen på YouTube-bildet må hele være med. Uansett, dette er hva jeg hørte på mens jeg skrev dette innlegget. Er det ikke bare helt utrolig hvor mye man må motså for å ikke begeve kroppen! Elsker filmmusikk, folkens. Det er bare å akseptere ;)


3 kommentarer:

  1. Høres gøy ut :) haha ja hvordan klarte du å brenne deg der ?:P haha jaja vi har alle våre.. rarheter :)

    SvarSlett
  2. Takk begge Anonyme ;) Vel, en eller annen gang måtte jeg jo klare å lbi solbrent der også.

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)