Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

28. aug. 2010

FORT OG GÆRLIG

God morgen :)

Jeg tar et kjapt morgen-innlegg før jeg setter i gang livet mitt. Skolen har begynt å gi meg en del lekser og de går ofte ut på; hvorfor, hvordan, er du sikker? Poenget, tror jeg, er å sette hjernen vår i gang og få noen smarte tanker ut av hodene våre, men akkurat nå er det tomt. Jeg skal bevise på én side at denne verden er virkelig. Man skulle kanskje tenke seg at det er enkelt, men de som har sett Matrix og husker innholdet vet nok at det er litt mer utfordrende. Men jeg skal nå prøve å få startet på noe :)

Ellers er det lørdag og jeg skal kose meg med noen av venninnene fra skolen! Vi skal ut på en liten shopping-tur. Men jeg skal prøve å holde meg i tøylene og ikke kjøpe masse dilldall som jeg ikke trenger.
Har forresten også fått tak i noen skrivebøker til skolen, så nå er jeg klar for enda mer læring! :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)