Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

11. aug. 2010

Det skjer snart!

Hallo!
Det er ikke lenge siden vi bestemte oss for å flytte, og nå er dagen her. Esker på esker er pakket, kofferter er stappet til randen og bager er fylt. Nervene mine er helt i hundre, men samtidig klarer jeg ikke helt å fatte at det blir en stund til jeg får sett hjemmet igjen. Det har ikke helt gått opp for meg at jeg er i ferd med å forlate vennene mine. Hodet mitt klarer ikke helt å skjønne at jeg ikke lenger bor her. Det er et nytt sted nå. Jeg kommer ikke lenger til å gå den samme skoleveien, ikke hilse på de samme menneskene, ikke erge meg over de samme tingene. Det kommer til å bli merkelig, det er merkelig! Men det jeg kommer til å savne mest er vennene mine. De er noe helt spesielt som jeg ikke kommer til å finne igjen i Korea. Så for å hylle dem har jeg satt sammen et lite bilde som jeg håper de vil like :)
 


















Fordi jeg er så glad i dere

4 kommentarer:

  1. Ææh, jeg er ikke på et eneste bilde D:

    SvarSlett
  2. Vet.. Fant ikke nope bra bilde fra Viken.. Beklager veeeldig! (u)

    SvarSlett
  3. savner deg alt!! ha det supert i korea!

    SvarSlett
  4. Det skal jeg, vennen! Skal skjerpe meg og legge ut litt flere bilder fra dette stedet her ;p Takk for alle kommentarene dine, Lene :D

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)