Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

21. aug. 2010

KOS OG MER KOS!

Heisann!

I dag har vært en skikkelig hyggelig dag! En gang i året samles de som vil fra jobben til stefaren min og koser seg på stranden. I år ble vi med og det var kjempe morsomt! Det var satt opp aktiviteter som padling, jetski, sitte på banan-båten og ellers bare kose seg i vannet. Det var mange hyggelige norske der og enda flere koreanere! Alle sammen var kjempe snille og jeg  har lært meg 'hallo', 'beklager', 'jeg heter Helena' og 'takk'. Igjen har jeg ikke tatt med kamera, så det får holde med et gammelt bilde.
Padlingen var ganske slitsom, men vi klarte oss gjennom det! Vi var to lag og vi ledet hele tiden. Jeg syns det var ganske morsomt, men jeg tror de på den andre båten kanskje ikke hadde fullt så fint. Men, men. Vi satt også på en banan-båt. Det er nesten som å kjøre tube, bare litt mindre morsomt. Men det var fortsatt gøy! Damen forran meg skrek hver gang vi bompet litt, så det ble litt hyling på meg også :) Så kunne vi kjøre jetski! Trodde jeg i hvert fall. Man kunne bare sitte på.. Så dumt! Jeg spurte seinere hvor de sa det var pga forsikring. Tross alt har jeg jo ikke førerkort på sånn ting (enda), så om jeg kræsjet kunne det bli masse komplikasjoner. Men nok om det. Etterpå gikk vi til en bulgogi-restaurant. Det er nesten det samme som den med ovnen i bordet. Vet ikke helt hva forskjellen er, men det er en i hvert fall. Så alt i alt har dette vært en dag blandt topp 10 :)

Forresten. Siden mamma leser en bok fra Korea ser jeg på en koreansk serie. Den heter 'Boys Before Flowers'. Har ikke kommet veldig langt enda, men den er hysterisk morsom! Skuespillerne overdriver til tusen! Er noe helt annet enn Hollywood-folka. >Her< er linken så dere også kan kose dere med den! (Obs, obs! Mest egnet for jenter. Hvilken alder vet jeg ikke, men syns den kan passe for alle under 'forelder'-kategorien.)

Kos dere videre!

2 kommentarer:

  1. sv: Tusen takk! ja om du har en stor interesse for foto, finn en fotograf du ser opp til og kjøp boka hans, ingen ting er som å bla i den hver dag og bare nyte de vakre bildene, jeg tror ikke det bare er jeg som elsker bøker med bilder! ?

    SvarSlett
  2. sv: Det er sikkert å visst! Helt herlig å bla i bøker med så utrolig stilige bilder. Får kriblinger i fingrene og vil bare løpe ut og knipse!

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)