Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

26. aug. 2010

DÅRLIG JOBB..

Ok, jeg har ikke vært noe spesielt flink til å blogge, men skolen tar halve dagen, så blir det kanskje litt lekser, mat også har jeg glemt bloggen. Men nå skal jeg klare å hoste fram et lite innlegg til de som vil ha. Er det noen som leser denne bloggen forresten? Føler at jeg skriver til meg selv, men det er kanskje bare meg og min nybegynner-selv.


Skolen er stor, men så urolig mye bedre enn de jeg har vært på i Norge. Det har enda ikke blitt helt orden siden både lærere og elever er totalt forvirret, så da er de litt mindre strenge på å komme tidsnok til timen. De har tydeligvis alltid hatt det slik at når timen slutter kommer den en lyd som likner farlig mye på en brannalarm, og når neste time begynner kommer det noe klokke-greier. Det som er problemet er at vi har to minutter på å pakke sakene, komme oss ut, hente evt.
 nye bøker og så være i det andre klasserommet. Foreløpig er det stress, men en dag skal jeg klare det! Vi er heldigvis nesten alltid kun i en etasje, unntatt i fysikk og kjemi.


Vel, siden jeg ikke har tatt med kameraet på skolen (og det ikke er noe spesielt å ta bilder av) får dere et tilfeldig bilde som viser hvordan man kan mishandle frukt før man spiser det. Ikke vet jeg hva det heter, men det var godt! Kjøpt på Keiser'n i Lillestrøm, faktisk.

Forresten fikk jeg koreansk telefon i går, så nå er jeg storfornøyd! Ting går bare oppover for tiden :) Får håpe det ikke endres med det første...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)