Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

16. aug. 2010

Sightseeing

Hallo, mennesker!

I dag har øyner og føtter måttet slite. Været har vært helt strølende, så vi tenkte å gå ut å få sett litt på området! Som mamma sier; 'den beste måten å bli kjent med området er å gå.' Og jeg skal love deg, vi gikk masse. Så nå er beina mine ganske gåene, men jeg ble jo bedre kjent! Det er virkelig en stor by. Nå kan folk endelig slutte å kalle meg en bondetuppe.. Nå bor jeg i en virkelig storby :D Her kan du faktisk se bilder av byen jeg bor i. Mange stilige bilder ute på nettet :)












Vi fant en liten bakgate med mange forskjellige butikker. De hadde mye rart å tilby!













Mange 'kjempe' deilige åler som man tydeligvis kunne få kjøpt. Lurer på hvordan det smaker...












Det er tydelig ikke mangel på fisk her!

Nam?












Noen som er glad i snegler? Har faktisk aldri turt å smake på det. Kanskje jeg prøver her nede?













Og blandt all maten var det plutselig planter! Når jeg tenker meg om har vi ingen planter hjemme nå...

Travle gaten.














Slik har jeg forestilt meg Asia. Masse uforstålige reklamer, smale gangveier og fortfarende bilister. Bygningene var faktisk ikke så høye her.



Herlig med norskt flagg :)












HURRA! De har norske sko der :D Jeg har aldri sett dem før i Norge, så de er vel spesiallagd for Korea eller Asia. Det var hysterisk morsomt :)

Hun var ikke helt fornøyd første gangen, så de møtte gjøre det en gang til ;p













 Mens vi spiste lunsj så vi noe merkelig. Man kunne tydeligvis få midlertidige tatoveringer på gaten. Da vi gikk nede på gaten kunne vi se at dette var veldig populært. Mange boder sto oppstilt ved siden av hverandre, tilbød nesten den samme tingen. Minnet meg litt om Carl Johan :)

Kos dere videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)