Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

26. sep. 2010

HEARTBROKEN

Hei..
Jeg er i dyp sorg. Hjertet mitt er i et mørkt stort rom, omringet av ondskap og banker i fortvilelse. Hjernen min klarer ikke skape logikk ut av det, men har løpt sin vei til lysere tider. Kroppen min har delt seg og det er bare én måte å få reparert meg på...

Jeg trenger en Disney Pixar film. Lengselen er for stor, men det er ingen muligheter til å få tilfredstilt lysten! Jeg skal forklare hvordan jeg har kommet i denne ensomme depresjonen. Jeg hadde det veldig koselig og snakket med en venn av meg, vi sendte hverandre koblinger til forskjellige sanger som vi hørte på eller tenkte på. Så starter det, den første dråpen av narkotika; Han sender meg en link til en Disney-sang... Vi faller inn i en ond sirkel hvor vi sender hverandre gode Dinsey-scener og mimrer gode stunder.

Glad og fornøyd med mye gode tanker i hodet setter jeg meg opp for en god alene-kveld. Youghurt, pysj, god-dynen, pcen og en koselig "Mulan". Sakte men sikkert skrur pcen seg på og så var det å huske passordet.. Har kun CDrom på den gamle pcen og den har jeg ikke brukt på en stund, men etter en god del forsøk, litt småstygge ord og veldig 'vennlige klapp' kom jeg på det.

Men den herlige datamaskinen er tydeligvis veldig lite glad i meg, så den nektet å la meg spille noen som helst film! Så nå står tårene ut og jeg må si at jeg dør på meg.. I tillegg fungerer ikke tven så vi får koblet på Blu-Ray spilleren. Ingen "WALL-E"heller, da. Dette går bare en vei. Og det må bli til Mars! For der er det så kaldt at man ikke kan se på verken "Min bror bjørnen" eller "Istid". Tenk så kaldt det er da!

Men hva har vi Disney Channel for? Her er det en gyllen mulighet til å gjøre seg et par år yngre igjen, jeg tror jeg tar den sjansen :) Vi får håpe det er noe som går i det minste!

Hade, no. Så prekast vi seinar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)