Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

26. sep. 2010

JEG VANT KAMPEN!

I min lille deprisjon finnes det håp; jeg er i lykkerus!
Litt merkelig etter mitt lille klage-innlegg i stad, men pytt sann. Jeg har møtt min verste fiende og kjempet i flere dager. Svetten har poppet ut fra alle mulige steder og energien løper sin vei i redsel. For litt over en uke siden var økonomi-læreren i det onde hjørnet. Vi fikk et djevelsk ark med mye informasjon og en grufull oppgave. (Nei, nå må jeg stoppe å være så dramatisk!)


Det var så 'enkelt' som å skrive en raport om et land som har vært gjennom en forandring fra en økonomi med fult styre fra staten til en større blanding av et fritt market og statlig kontroll. Jeg som aldri har skrevet en raport før ble livredd. Det mest seriøse jeg har skrever er et par artikler som var pålagt som lekser og gikk ikke bra i det hele tatt.

Men jeg har bestått prøven, fremdeles i live (tror jeg) og oppgaven har jeg godt plasert i en plastikkpose i sekken min. Ingenting skal stopp meg fra å levere den til læreren! Det eneste jeg mangler er å få festet de sammen. Tenk om stifteren går imot meg og slår seg vrang? Hjelp!

Jeg gir fra meg kjempe-ånden så dere kan stå gjennom harde hverdager :) Håper livet ikke er alt for vanskelig, syns dere at det er? Hvor vanskelig kan man egentlig ha det? Hm....

(Om det var noen som lurte på hvorfor det plutselig var to deilige, fristende og kalde iskremer som bare ligger der å venter på å bli spist opp...? Så er det bare fordi jeg er ond, og elsker iskrem!)

3 kommentarer:

  1. iiiiiiiiiiskreeem <3
    I scream, you scream we all scream for ice cream.
    Jeg misunner deg!!!!
    Gjett hvem ;D

    SvarSlett
  2. Hehe, litt vanskelig å gjette hvem når du har skrevet det over kommentaren :D Iskrem er veeeldig godt! Mohahahaha!

    SvarSlett
  3. BUHUU Im comin!!! Bare vent. plutselig er jeg på døra di.. ^^

    SvarSlett

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)