Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

2. okt. 2010

GOD HELG!

Enda en uke vel gjennomført!
Det har vært en stressfull uke, mye skolearbeid, men vi kommer oss gjennom det! Helgen har nettopp begynt og den ser ut til å bli deilig. I går hadde jeg en kjempekoselig kveld med kjæresten min, spiste litt og kapret tven. I dag var jeg med familien i en park et stykke unna. Vi tok undergrundsbanen, noe som var litt spesielt fordi vi måtte bytte en del ganger. Det er bare tusen ganger bedre enn i Norge! Tok bare noen få minutter mellom hvert stopp, men det er flest ståplasser. Kanskje litt mer praktisk siden det er litt flere mennesker her i dette landet, men føttene tenker litt for mye tilbake til 17. mai...

Nå har jeg fått ønsket mitt oppfylt og ser på The Incredibles på Disney Channel :D Livet er herlig! Så nå skal jeg slutte å skrive om uviktige ting og konsentrere meg om å kose meg!

Ha det koselig dere også :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)