Velkommen

Dette er et sted hvor jeg forsikrer mine kjære at jeg fremdeles er i livet og har det strålende bra. Om du verken er en venn eller familiemedlem kan du jo kanskje lære om hvordan det er å leve i en 18-årings hode? ENJOY!

16. okt. 2010

DAGSPLAN FOR LØRDAGEN

God morgen, godtfolk!

Før jeg begynner å plapre i vei om hva jeg skal finne på i dag vil jeg komme med et lite snutt av mine morsomheter. Facebook kan brukes til mye rart, mens andre kanskje bruker det til fornuftige saker, prøver jeg å spre glede med vanskelige setninger uten mening.


Så tilbake til denne lørdagen. Nå holder jeg på med litt lekser (som består av lese økonomi, analysere "Et Dukkehjem" av Henrik Ibsen, og finne ut hvor etikk og moral virkelig kommer fra. Morsomme hjemmelekser de gir oss her!) og snart skal jeg ta på meg krigsmalingen og gjøre meg klar for den store omverdenen. Hvor jeg skal er ikke helt bestemt enda, men jeg har en liten idé om hva jeg og gutten min kommer til å finne på.

Hva har dere for planer denne helgen, da? Ha det kos :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil si din mening! Svarer tilbake så fort jeg kan og alle blir svart :)